lalala..

jag har inte skrivit på över.. en vecka & massa dagar.
har verkligen inte haft tid, har hänt så sjukt mycket nu det senaste!
men nu är det bra igen & skolan är snart slut, bara denna veckan & nästa..
fast nästa räknas inte för då är det bara städa, innabandy & ta det lugnt.
& på fredag är det kållerårdsavslutning.
gjorde terminens sista prov idag & det är jätt skönt.
inget kvar & betygen sätts på onsdag.

imorgon ska jahg träna, äntligen!!!!
fast inte innabandy, får inte spela än efter det som hände..
så jag ska gymma med carro, blir la gå på bandet & lugna grejer.
men alltid något iallfall.

denna helgen var grym!
bästa på riktigt riktigt länge.
i fredags var jag & oliver på idol i scandinavium, det var riktigt ballt.
så annorlunda & sånt jädra tryck!!   värt det som fan!
sedan sov jag hon min underbara pojkvän.

lördagen dagen efter var det dags för mig, oliver, julia & tobbe att servera på maddes fest.
det var sjukt lyckat & gud va kul vi hade!
riktigt skoj!
jag kom hem klockan 4 & jag har inte vart uppe så sent på hur länge som helst, haha.
men jag somnade gott iaf!

idag var det som sagt väldigt lugnt i skolan.
fast inte när jag kom hem.. satt från klockan 3 till klockan var.. 8 & skrev noveller..
som ska in imorgon. men som sagt, det sista nu. så det är bara att hålla ut.
& dagens höjdpunkt.
tobbe är kvar nästa år på skolan!!
det kan inte bli bättre! :)

nu ska jag.. sitta vid datorn & sedan ska jag sova!

kraaaaam!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0