när allt blir som man aldrig trott..

det går framåt för alla, vi tar ett nytt steg varje dag.
vi ser livet från den ljusa sidan & lever livet som man ska..
medans du står kvar, på samma plats som alltid & sjunker lägre & lägre..
det är sorgligt att tänka på en person som du..
att du klarar av att behandla andra på sättet du gör.
i mina ögon sjunker du bara längre & längre ner.
du har visat vem du egentligen är.. eller vem du försöker att vara.
för jag känner dig inte längre, inte ens en liten del av dig..
för den jag en gång kände är någon helt annan stans, på en helt annan plats..
jag karar helt enkelt inte av dig längre, det är synd att det bivit såhär..
men du har valt bort mig.
jag vill inte vara någon extravän..
jag vill heller inte umgås med dig, för du är två helt olika personer..
pga vart du är, vad du gör & vilka du är med..
två personer räcker egentligen inte, för du kan spela så sjukt bra nu för tiden..
jag vet inte vart jag har dig längre. & mitt förtroende till dig som jag en gång hade..
är borta nu. jag litar inte på dig mer.
det är sjukt hur fel det kan gå..
jag tycker synd om dig.. önska du insåg hur du beter dig.
för ditt riktiga jag. skulle hatat den du är nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0