vad ska man säga..?

denna helgen har vart.. bra, men endå inte..
älskling är sjuk & jag har inte träffat honom på hundra år känns det som..
själv har jag legat hemma som en död fisk & inte orkat göra någonting.
vart sjuk fast endå inte..
i fredags kom jessica hem & tittade på film med mig.
dagen efter åkte vi ner & tittade när laget spelade.. sjukt tråkigt att inte kunna vara med..
dom var hur grymma som helst & vann med 10-3!!
igår blev det film & popcorn ute i soffan. slutade med att jag somnade där och mamma fick komma & väcka mig..
släpade mig in i mitt rum & sov i min underbara säng!
vaknade vid halv 11.. frukost sen soffan med mitt täckte igen.. tv tv tv..
tills syster & crille kom. då var jag tvungen att vara lite social :)
efter det blev det datan, mitt liv typ.. haha.
musik! det bästa som finns!
nu ska jag snart sova.. även fast klockan bara är 9..
men jag ska faktist praoa imån. ska bli kul!
skriver antagligen imån om min första dag på praon!

puss & kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0