bästa fredag!

bästavän, du gör min dag, du gör mitt liv, du gör hela mig!



slutade halv 2, drog hem till oliver efter skolan, sen så har han tjatat hela veckan om att det kommer hända någonting på fredag. en  överraskning, men jag fick inte veta någonting.
så säger oliver att jag ska gå hem & duscha & städa för han visste att jag skulle göra det innan han skulle berätta vad der var.
så jag går hem & städar, duschar.. fixar iordning mig, så kommer oliver är är jättekonstig.
till slut säger han "sätt dig här" så sätter jag mig i hans knä, så knackar det på dörren..
& där står jessica, med världens smile!
jag blev helt förvirrad, vafan gör du här sa jag, & oliver sa samma sak..
så ger hon mig en present, så är det världens finaste tavla, med bilder på henne & mig. hur fin som helst.
"hoppas du är klar snart, för vi ska på bio ;D "
vaa? haha, jag fattade ingenting.
men så hade dom planerat det tidigare i veckan, & redan fixat biobiljetter & hela skiten. blev helt paff!
så jag och jessica åkte in till stan, såg fame, så sjukt bra film!
& sen hade vi bara allmänt damp & hade kul som vanligt på vägen hem & hyrde lite filmer & sånt.
tack för kvällen jessica, & tack för överaskningen, så sjukt bra är ni!
älskar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0