sovmorgon

bild från i somras,  me & carro.  biglove



fick äntligen sova ut idag, jag & linnea sket i att gå upp halv 9 & åka in till mölndal för att titta handboll.
nu sitter jag är, har pluggat hur länge som helst, fast inte fått gjort ett skit känns det som.
denna veckan har jag två prov, två inlämningar. det suger!
längtar till träninge sen, afro power dance med carro, riktigt nice!
efter det ska jag plugga vidare vilket inte är lika nice. men men.
en vecka sen är det lov, bara att hålla ut! :)
kramkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

älska bilden!

jävla fucking affro! :o

men träning hela veckan :)

puss på dig <3

2009-10-18 @ 22:27:48
Postat av: slickaelajansson

med mina kläder (a)

älskar er tjejer <3

2009-10-21 @ 22:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0