den bästa tiden i mitt liv, jag levde för er..

kållered sk damjuniorer.





vad finns det mer att säga, allt är redan sagt.. ni vet vad ni betydde för mig.
igår var en av de värsta stunderna i mitt liv, splittras, byta tränare.. va helt förvirrad.
båda våra tränare ska sluta efter denna säsongen, folk sluter, byter lag..
vad händer? vad hände med "en för alla, alla för en" vi skulle alltid spela ihop.
vi var som en enda stor familj, den bästa man kunde tänka sig.
men det är sjukt vad saker kan förändras på bara några sekunder.
lyckan ni gav mig, finner inga ord. den bästa tiden i mitt liv, jag levde för er..
jag har ingen aning om vad som händer nu.. efter säsongen, men jag kommer aldrig sluta kämpa.
enligt mig & några andra finns det hopp, jag tänker inte ge upp.
vi kan fixa dehär, för några andra än er tänker jag inte spela med..
byta lag, det finns inte i min värd. spelat i kållered sedan jag var 4 år!
ni är de bästa & skönaste tjejerna som finns, ni fick mig må bra, ni gjorde mig lycklig!
tack för tiden alla gamla spelare/tränare som byter lag/slutar.
verkligen tack, ni är guld värda hela bunten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0