:)




gick hem ifrån skolan idag, innan sista lektionen..
trodde mitt huvud skulle sprängas..det var sjukt.
när jag kom hem knarkade jag tabletter & städade lite.
sen lyssnade jag på lite go musik & satt & nörda här..
sen åkte jag & pappa till yamahacenter & jag körde upp moppegrejen.
gick la bra, skriver provet på måndag..lite segt att jag inte får köra förens dess.
men men.. har endå fullt upp i helgen så skulle inte hunnit endå.
imån fyller jag år! :D
jag är glaaaaaaaad! efter skolan blir det in & leta praoplats med linnea antagligen.
sen shoppa med mamsen, nya jeans, en mössa, halsduk & lite annat mysigt man alltid hittar när mamma betalar :)
träffa oliver med, eftersom vi har 9 hela månader imån, underbart!

imån kommer jag nog älska mitt liv & vara allmänt glad!
dock orientera med klassen, men vafan.. gör man det med michan kan det ju inte bli mer än roligt, haha!
puss på morgondagen! (:

Kommentarer
Postat av: Evve

Egentligen får man inte köra förrens man har fått sitt förarbevis hem i brevlådan :(

Men de flesta poliser brukar tycka att det är okej med bara lappen.. (:

Fast om man nu skulle krocka gäller nte försäkringen :(

Bara lite fakta :D Jag är tröött :D

2009-10-01 @ 08:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0