8 april 2010

Ställde faktiskt klockan idag för att jag inte skulle sova bort hela dagen,
den ringde 10.00, vilket även carros gjorde.. så en stund efter 10 kom hon hem till mig.
var o träffade nästan alla i klassen & lämnade tröjor, nere & köpte present till michaelajansson som fyller år idag.
( stort grattis till dig hjärtat mitt!! )
sedan blev det tillbaka hem till mig & baka kladdkaka, mycket god!
efter det träffade vi kalle & tommy, blev donken idag igen.. sedan bowling, mycket roligt, jag kom tvåa, grymt!!
nu sitter jag här i mörkret, med min kära data & lyssnar på musik..
snart ska jag lägga mig för imorgon väntar grymmaste dagen, kvällen,natten.

puss på världens bästa caroline käck!



Kommentarer
Postat av: carolinekäck

pusssssss på världens bästa duuuu!

ja älskar dig sötnosen min!

tack för allt, du är bäst <3

2010-04-08 @ 23:23:58
URL: http://carolinevictoriakeckii.blogg.se/
Postat av: michaelajansson

Tack bästa bruttis (a)

jag älskar dig högt! <3

2010-04-08 @ 23:43:58
URL: http://miichaelajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0