a special person in my life..

en vän som funnits där genom allt.
som ställt upp för mig och delat allt som går.
I 3 år har jag känt dig nu och redan efter en vecka var de som om jag känt dig i hela mitt liv..
att jag skulle finna en vän som dig när jag började på stretered hade jag aldrig trott.
att jag skulle hitta en vän som var så lik mig på så många olika sätt o vis kunde jag inte ens drömma om.
men vi träffades, du & jag. och dessa tre åren har vi tagit oss igenom tillsammans, delat minnen, skratt, gråt, glädje,sorg,lycka.. alla sjuka stunder, allt vi gjort tillsammans som bara du & jag är så dumma för att göra..
en plats i mitt hjärta kommer föralltid vara din,den plats du haft nu ett bra tag.
vet att det inte går att tacka dig för allt du gjort, men jag hoppas du vet hur mycket du är för mig.
våran vänskap är något sjukt speciellt och den kommer alltid finnas kvar.
carolinekäck, min ängel..
jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva!




Kommentarer
Postat av: carolinekäck

åh shit!

tårarna rinner som floder, och ja skojar INTE!

tack för den du är malin, ja älskar dig något så enormt!

nu avslutar vi grundskolan på bästa sätt, sen jävlar, då börjar vi om igen, fast tusen gånger galnare!

älskar diiiiiiiiiig mest! <3

2010-04-09 @ 00:35:35
URL: http://carolinevictoriakeckii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0