första dagen

Idag är dagen jag väntat på hur länge som helst..
dagen man aldrig trodde skulle komma.
men det gjorde den.. & idag började jag gymnasiet, drottning blanka - stylist.
Allt verkar hur bra som helst..
sov hur dåligt som helst inatt & vaknade typ 40 gånger innan klockan ringde
för att ja trodde jag hade försovit mig, nervöööööööööööös var bara förnamnet.
träffade alla goingar vid tåget, som jag inte ska gå med längre.. sorgligt men sant..

Skönt att jag inte är helt ensam i klassen iallfall, har ju johanna, filly, hanna & weronika!
Första dagen va väldigt spännande, hade ingen aning om hur det skulle bli..
men det blev bra, allt är så nytt så det lär ju ta ett tag innan man kommer in i det.
På fredag har vi våran första stylist lektion.. jag LÄNGTAR dit..
& jag längtar till skolan imorgon.. något jag inte gjort på 3 år, länns helt okej bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0