GAAAAAAAAAAAH...

Sen den 9 juni har vi väntat....
väntat på vad överraskningen var som vi fick av våra föräldrar när vi slutade 9an..
NU, IDAG, ÄNTLIGEN fick vi svaret, som vi väntat pÅ!!
 
HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKAN HELLSTRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖM!!!!


Lördagen den 6 november, I scandinavium... göteborg.
ska jag & mina absolut bästa vänner se Håkan Hellström, live....
detta är en utav de bästa grejerna som hänt i mitt liv.. är så glad, kan knappt sitta still.
iiiiiiiiiiiih..
Caroline Käck & Michaela Jansson... all kärlek till er, ni är bäst! <3

Kommentarer
Postat av: michaelajansson

det kommer bli helt jävla stört bra! kommer bli världens bästa kväll med världens bästa er!

ååh.. jag längtar såå..

ihihih, KÄRLEK TILL ER <3

2010-08-23 @ 23:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0