mys semester..

imorgon åker jag o bror på minisemaster med mamma o pappa.
vi lämnar våran ensamma & övergivna syster hemma ensam..
hon kommer typ inte klara sig utan oss..men vi får hoppas att hon lever när vi kommer hem....
vi ska iallfall till Kalmar, Öland.. o kanske någon mer stans.
systemkameran är med så bilder kommer på fredag kväll eller lördag.
kommer inte blogga under veckan.. bara kanske, ifall det händer ngt viktigt eller något
oerhört roligt så lånar jag nickes iphone o skriver det här..!!
ha det suuuuper!
för det ska jag ha!!!


världens bästa bror!

Kommentarer
Postat av: pudi

haha så skön bildt!

2010-08-03 @ 14:19:03
Postat av: Vanessa (Urix)

Hej Malin! :)

Hur är det med dig? Det var typ 100 år sen :)

Kramar

2010-08-05 @ 21:04:42
URL: http://voodoovnik.blogg.se/
Postat av: M

Tvär skön hihi :)

hej ja det var inte igår jag mår bra, hur mår du själv?:)

pussss

2010-08-06 @ 10:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0