18 februari..

idag skulle jag egentligen gått upp vid halv 10 - 10 & gått ut å gått med min mamma.
men eftersom jag inte var vaken när hon gick upp, så sket hon i det & åkte iväg istället.
så det blev att jag vaknade nästan lika sent som igår, nämligen klockan 1.
morgonpromenaden sket sig.. jag som skulle vara duktig & gå ut & gå innan frukosten å allt..
dagen började som vanligt framför datan med lite go musik tills man vaknat till riktigt.
vid 5 kom michaelajansson till mig. bakade semlor ( mycket goda......)
tittade på the paranormal activity.. usch säger jag bara, aldrig vart så rädd. haha!
nu ska vi hämta lite gott å äta sen blir det nog en till film, en komedi så vi kan somna sedan!

Imorgon blir det bowling & ut o käka med lite goa människor.
inlägg kommer, garanterat bilder med!




mig i mitt naturliga hår.. nog inte visat mig ute sådär på ett år..




Kommentarer
Postat av: Jennie

Fin ^^

2010-02-18 @ 23:30:12
URL: http://mackansfliicka.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Jättefin bild Malin! :) Gott det lät med Semlor! :(

2010-02-19 @ 10:14:17
URL: http://rasmustheboy.blogg.se/
Postat av: michaelajansson

tack för en sjukt mysigt kväll malin!

jag älskar dig helt galet mycket.

allt är så jävla enkelt med dig, alla problem försvinner..

vi behvöde denna kvällen!

bowling idag wiiiiee :D



sjukt fin bild, du vet vad jag tkr.. du borde ha så oftare!

jag älskar dig tani <3

2010-02-19 @ 16:50:42
URL: http://miichaelajansson.blogg.se/
Postat av: rebecca långström

du är så fin!

jag saknar dig...

2010-02-19 @ 21:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0