9 februari

mitt rum är upptaget i två dagar framöver..
Elsa ( min kusin ) bor här nu när hennes föräldrar är inte på sjukhuset.
jag får faktiskt en kusin imorgon, wiie!
Datorn är utflyttad tid tv-rummet & nu mår bra bra igen.
mysigt att sova i bäddsoffan i två nätter med min kära syster.
kan inte fatta att jag är så otroligt snäll att jag lånar ut min säng i två nätter
& tvingar mig själv ligga i en soffa.. haha!
fast å andra sidan måste hon ligga där inne eftersom hon snarkar, så vi kan stänga in henne där liksom, hehe!
elak jag e..

nu ska jag faktiskt läsa min svenska bok, som skall in på fredag & jag är inte ens halvvägs.. lyckadtjej!




Kommentarer
Postat av: Anonym

& söttjej!

2010-02-09 @ 21:17:37
Postat av: din älskade kusin :)

HAHAHA elak är du ;O men hon snarkar ju faktiskt sjukt högt! ååå gud vad jag längtar! (a)

puss(L)

2010-02-09 @ 21:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0