grym kväll, grymma människor..

Gården var lyckad & välbehövd.
förutom snöstörm, hala skor & dåligt batteri på kameran vad kvällen perfekt.
kvällen avslutades med film hemma hos mig, 5 pers i en liten soffa.. mysigt!
vi såg fame & det var nog bara jag & michan som tyckte om den.. haha.
vid halv 1 åkte alla hem. jag blev kvar framför tvn till 2 tiden.


några bilder med mycket dålig kvalite, bara de jag kunde ta innan kamerajäveln dog.




oliver " jag är jättedålig på bowling.. bla bla bla"
ja, eller hur.. va med dig & filipsson för att jag skulle ha någon chans att vinna..
men nej nej (:


tack för kvällen bästa ni!

Nu ska jag fixa mig, börja hitta kläder jag ska ha på mig ikväll.. vilket kan ta hur lång tid som helst.
sen ikväll blir det bio med jesper, vi ska se farsan!
hoppas på lika lyckad kväll idag (:


sjukt fin i lugn version.  tik tok

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Låter roligt. Hoppas filmen är bra! ;D

2010-02-20 @ 16:38:32
URL: http://rasmustheboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0