några timmar senare..

skall jag vara helt ärlig så har det aldrig varit såhär kul att städa mitt rum förut..
antar att jag var övertrött efter morgonpasset imorse!
det tog ungefär en kvart för mig att vika en tröja & erica blev irriterad på mig till slut.
damsugaren gjorde inte riktigt som jag ville & det slutade med att både jag & erica låg på golvet och asgarvade.

även städdagar kan bli sjukt roliga, bentzen-humorn fixar allt!

en sak denna morgonen som var sjukt kul.
dagens outfit!  hahaha..



hela garderoben är utrensad & jag har nästan inga kläder kvar känns det som..
men det betyder bara en sak: shoppa nya!

resultatet:


dagens vill ha: en egen lägenhet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0