ni betyder världen för mig.

tisdag:
Ulricehamn med skolan,lite om dagen finns på michan & carros blogg & det finns väl inte så mycket att säga om den dagen egentligen, dagen var grym tills 3 tiden. de flesta vet varför & jag tänker inte skriva någon lång text om vad som hände, är det något så får ni fråga mig istället.

Onsdag:
studiedag, sova, ta det lugnt, hem till jessica en stund sedan kolla lite på träningen.

Torsdag:
Pallrade mig upp vid åtta och blev körd av mamma till skolan,
började 10 9 10 & kom inte hem förens nu.. eller för en stund sedan, klockan halv 10.
stannade kvar i skolan efter vi slutat för att vi skulle ha ett möte med föräldrar & massa.
Dessa timmar spenderades med världens goaste människor, tobbe, carro & mustafa.
ni är så grymma hela bunten, bäst är ni. behövde verkligen denna eftermiddagen, snacka om allt och inget,
skratta, deppa, alla tankar.. så skönt att prata ut liksom. verkligen tack!!

Nu ska jag & mina kära syster mysa med tv/film, glass & frukt.

bild från ulricehamn!


Veckans babe:
mustafa!!





Kommentarer
Postat av: käck

sjukt jävla bra torsdag!

skönt att snacka ut, och bara få vara sig själv liksom.

ni är så jävla bäst!

"lägg nu babe"

"ja är inte din jävla babe!"

hahaha!

många minnen följer med.

älskar er <3

2010-02-05 @ 14:57:19
Postat av: malin

sjukt underbar!

haha.. jävla massa babe blev det!

bäst helt klart, glömmer inte denna dagen, aldrig.

betydde mer än vad ni tror!

älskar er <3

2010-02-06 @ 11:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0