1 år.

Det här inlägget är riktat till min underbara pojkvän.

ett helt år har gått nu, ett år av både skratt, glädje, sorg & tårar.
Men vi har hållt ihop, i alla lägen & att veta att du funnits vid min sida har gjort mig starkare.
& du har förändrat hela mig.
du har stått vid min sida & ställt upp för mig i alla väder.
du har visat mig vad ordet kärlek innebär & jag har aldrig varit lyckligare.
att se dig gör mig varm i hela kroppen, att höra din röst likaså.
jag är så otroligt kär i dig.
jag vet inte riktigt vad jag ska säga, när det känns som om allt redan är sagt.
du vet att jag aldrig lämnar dig, jag kommer aldrig hitta någon så perfekt som du.
du är som gjord för mig & jag för dig.
att leva med dig är en dröm & snälla älskling, väck mig aldrig!



love of my life, <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0