21 januari..

Jag har precis städat mitt rum.. storstädat!
det tog mig 2 och en halv timma & det var så värt det.
har nog aldrig vart såhär fint i mitt rum!
ikväll får jag se om jag rensar min garderob med, ifall syster orkar hjälpa mig.
nu ska jag sitta vid datorn lite som vanligt, sedan blir det nog film.
vill träna.. men jag orkar inte ta mig ner till sportlife..
& det är för halt för att springa ute. suck..

på söndag är det match mot bergum!
riktigt kul skall det bli & jag har äntligen en matchtröja som passar!
efter det blir det första träningen med kära kållered sk.
efterlängtat!


Bild från håkan! 
för att jag lyssnat på honom hela dagen!

kärlek på hög nivå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0