en rubrik..

dålig uppdatering.. i know!!
I torsdags var det tillbaks till verkligheten efter 3 veckors lov.
vet inte riktigt vad som hade hänt under natten men när jag vaknade var jag hur pigg som helst & tyckte det skulle bli jätteroligt med skola, haha.. hatar mig!
Men det var kul att träffa alla igen.
Fredagen var ungefär likadan & gympalektionen var grym!

Efter skolan blev det stan med oliver, tittade runt & han köpte lite kläder.
efter att nästan frusit ihjäl ungefär 10 gånger så kom jag hem..
Satte mig vid datan & trodde det skulle bli en lugn kväll.
men då smsar michan & det bär av till henne!
gick till henne, tittade på let´s dance med hennes goa föräldrar, haha!!
sedan blev det lite allt möjligt, kul hade vi iaf,som alltid!

Rätt kul att när jag kom hem igår, så hade ingen vatten på bölet sidan,
haha.. förstår ni nu "fel sida" 
Jag hoppade iallfall in i duchen, sedan skulle lite släkt & vänenr till familjen komma..
blev mest att jag , syster & bror satt i mitt rum med två datorer, spel på den ena & musik på min.
sociala! yepyep.    På kvällen blev det ice age 3, och gud vad jag älskar de filmerna!

idag ska jag plugga,svenskaprov på tisdag.. jipppppie!
ska även träna sedan med carro & michan, afro power dance, får se hur det går!


Pernilla Andersson & Dregen - jag och min far.
värd att lyssna på!




Kommentarer
Postat av: MICHAELAAAAAAJAO!

HAHAHAHAHAHHAHAHA "hatar mig"

åh jag dogde nu (a)

tack för att du är du, jag älskar dej som fan!

LÅTEN ÄR SJUKT JÄVLA BRA <3

2010-01-10 @ 19:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0