måndag, igen..

måndagar, finns det något positivt denna dagen?
knappast..
trött efter helgen, kallt när man vaknar, jobbigt att göra sig iordning, jobbigt att göra frukost, jobbigt att hitta kläder eftersom jag aldrig kan bestämma mig, kallt när man går utanför dörren, fysikprov första lektionen, störd lärare, 10 minusgrader, lång so-lektion, äckelmat i bamba..
ja det enda positiva denna dag var väl att det blev en mysig fika med carro, fick pratat ut lite vilket var skönt.
träning vilket jag inte alls var taggad på, men som visade sig vara hur kul som helst.
nu är jag trött, skall plugga.börjar om nu, dags att ta tag i skolan på riktigt, inte långt kvar nu & jag skall komma in på drottning blanka!

godnatt sötisar ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0