myshelg!

denna sjukt goa helg spenderades tillsammans med underbara michaelajansson,
vi gjorde inte speciellt mycket, vilket inte behövs för att man skall må super endå.


Fredagen :
Lagade mat, satt & pratade om allt verkligen.
film, fruktsallad, annat gott & sova!



Lördagen:
Vaknade upp bredvid världens sötaste tjej..
låg i sängen en stund & pratade om vad vi drömt om.. haha (a)
sedan blev det frukost. knäckemacka & smoothiiiie, riktigt gott & nyttigt!
vilket behövdes.. för när vi kom hem till michan blev det godis, chips, tårta & annat mys, hihi.
Hannisen kom en stund på kvällen & vi bara hade det allmänt mys.
sedan var det dags att sova, men det tog sitt lilla tag för det är INTE så lätt att sova när en viss
michaela ligger & låter som ett djur & gör lite interna grejer så man inte kan hålla sig för skratt!



Söndagen:
Vaknade upp ytterligare en natt bredvid min kära vän.
låg i sängen en stund innan jag skulle hem.
helgen med dig var super & jag älskar dig så otroligt mycket!

när min söta familj kom & hämtade mig, så åkte vi upp till bergum & jag spelade match.
spelade inte bra, inte första iaf. blev 5-5..
sedan var det direkt hem, äta.. sedan första fotbollsträningen med laget igen!
det var hur kul som helst!
blev hem, dusch, plugga sova...

sammanfattningen av min grymma helg.
puss på er!



Kommentarer
Postat av: Hoho

Låter som en riktigt mysig helg (:

2010-01-25 @ 19:07:35
Postat av: malin

det var det verkligen! :)

2010-01-25 @ 22:08:19
Postat av: michaelajansson

HAHHAHAHA, åh malin, jag blir så glad när jag läste detta inlägget!

helgen va helt jävla underbar! helt perfekt, kunde inte blivit bättre :o

måste göras om!

jag älskar dig ngt otroligt!

alltid vi bästa finaste bruttiiiiis!

sniiiiiiiff du älskar! <3

2010-01-26 @ 17:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0