myshelg!

fredagen tillbringades hemma hos filipsson med lite goa människor!
tog det lugnt, tittade film, gjorde lite annat mys. en sånhär fredag var välbehövd må jag säga!
konstig vecka, hänt sjukt mycket & ändå ingenting.

Vill också säga att förr förra veckan slutade jag äta godis, dricka läsk & sånt..
tänker bara göra det i nödfall på helger, fast inte godis!
börjat äta bara massa nyttig mat & frukt istället för småäta annan skit.
tränar mån,tis,ons,tors & sön+ ibland en dag till.
satt upp mål för mig själv & dom skall klaras innan sommaren!
Nu får det gärna bli lite varmare så man kan ut & springa med..


& JAG BLIR SÅ SUR NÄR DET INTE GÅR ATT LÄGGA UPP BILDER TILL INLÄGGET!
men ni får stå ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0