sjuk!

usch usch usch.
jag är aldrig sjuk.. men just när det är några dagar kvar av detta fantastiska jullov, då ska man bli sjuk.
har nog aldrig haft sånhär huvudvärk innan, knappt kunnat öppna ögonen när det vart som värst.
vaknar mitt i natten av att man ligger skakar för att man har feber & fryser som ett as.. så tittar man på gradsaken i köket & inser att man egentligen bor i en bastu..
halsen är som ett stuprör.. hur tjock som helst & jag kan inte ens svälja.
bara mitt på dagen.. men på morgonen & som nu på kvällen vill man helst bara skära bort den eller något!
haha, fan vilket klagoinlägg.. men nu vet ni orsaken till att jag typ aldrig är inne på msn eller sitter vid datan.
jag ligger i sängen & äter isglass!
den som uppfann isglass altså, du är bäst!

Kommentarer
Postat av: miichaelajansson

usch bruttis :/

krya som fan!

jag saknar dig enormt! <3

2010-01-06 @ 16:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0