död

varför känns det inte som förut..
som det alltid gjort, som jag trodde att det alltid skulle göra..
hatar att jag inte älskar känslan längre..

fotboll....


dötrött tjej..
tränade bodypump till halv 7.. sen var det direkt hem, byta om,äta en banan..
åka upp till kip för att träna fotboll i en & en halv timma i äckligaste vädret...
vi sprang typ konstant hela träningen & nu efter jag duschat känner jag verkligen
hur trött jag är..
sitter här i datastolen, lyssnar på musik & typ fastnar med blicken en gång i minuten
för att jag e så seg..
så nu ska jag nog gå o lägga mig, imorgon ska jag gå till mormor.
måla = pengar... mums!
sen ska jag hem, hitta på ngt kul..? sen ut o springa.. duktig tjej!
godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0