the chapters done, the story goes on..

Ingen uppdatering på riktigt länge..
beror på att jag inte orkat sätta på datan, inte orka lägga in bilder..
inte orkar lägga energi på att skriva..
har altså bara inte orkat!

Under dessa (2) veckor som jag inte bloggat har jag hunnit med en massa!!
bla varit på lars winnerbäck, bilder från det kommer när min käre bror har slutat spela data så han kan skicka dom till mig!(y)
härliga dagar vid havet, vart på road trip med min syster, tittat gothia, träffat underbara & saknade vänner.
tagit beslut som fått mig att må bättre än någonsin!
hittils har sommaren varit som jag hoppades på att den skulle bli.. helt fantastisk!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0