30 juni 2010

Gårdagen blev en mysdag med film & gosaker tsm med min saknade michaela..
hann se tre filmer innan vi fick för oss att bada i sjön, även fast det var svinkallt ute..
vi drog med moa & malin ner, jag & michan doppade oss, första doppet i år i tulebo.
kan ju inte säga att vi badade riktigt.. men men..
malin & moa lekte som små barn medans jag & michan stod o åt choklad & tog kort, haha..
Lite bilder från idag!








Livet är underbart.. sommaren är underbar, vännerna är underbara!
Tack för åter en dag/kväll/natt fullt med skrat

michaelajansson, du är guuuld tjejen, i love u!



Kommentarer
Postat av: michaelajansson

Hahahah!!

En lite skadad fot va de verkligen värt!

Jävlar vilken humor vi har asså.. obeskrivlig.. bäst!

Du e grym malin, släpper dig aldrig. de vet du..

JAG ÄLSKAR DIG!!!!

2010-07-01 @ 17:23:22
URL: http://miichaelajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0