9b..

vad ska man säga, hur ska man förklara er..?
inga ord i världen kan beskriva det vi delat nu under dessa 3 år.
skratt, glädje, tårar..
interna grejer som bara vi förstår..
klassresan i Idre, obeskrivligt..
vi har under denna tid växt o blivit som en egen liten familj.
kommit varandra nära o lärt känna varandra riktigt bra,
det gör riktigt ont att lämna alla nu, när det är som bäst..
för hur mycket man än bestämmer kommer det aldrig bli detsamma igen.
vi har haft vårat nu, det är dags för alla att gå vidare.
jag vill iallfall tacka er alla.. för dessa år tsm med er.
enligt mig kunde det inte blivit bättre, kunde inte hamnat i en bättre klass..
trodde aldrig vi skulle bli så taighta som vi faktiskt blivit..
ni har förändrat mig o mitt liv.
hade inte stått där jag står idag om det inte vore för er..




oavsett vad som händer.. så kommer jag
aldrig att glömma er tjejer!
jag älskar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0