de bästa åren i mitt liv..

& nu var det över..
dessa 3 åren på stretered, med världens bästa människor,
med världens bästa klass.
trodde aldrig att det skulle vara såhär svårt att lämna er,
kändes som att vi alltid skulle vara tillsammans, att vi hela vårat liv
skulle träffas varje dag i skolan..
men så är det inte, igår var dagen då det var dags att ta ett stort steg..
på egen hand...
tror vi fick ut allt vi ville ha sagt till varandra under gårdagen..
men endå känns det inte som att man har så mycket mer att säga.
finns så mycket jag vill tacka er för, det finns så mycket ni gjort för mig.
En sak är iallfall säker..
jag kommer se tillbaka på dessa 3 åren o minnas de med ett leende.
I had the time of my life..



9B
Ni är världens bästa människor & jag älskar er av hela mitt hjärta.
Inga är så bra som er och jag saknar er redan hur mycket som helst!
tack för allt, tack för den bästa tiden i hela mitt liv..
2007-2010, jag kommer aldrig någonsin glömma er.



världens bästa tjejer, kommer minnas er föralltid!


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Mycket fina bilder, Malin. Jadu, Stretered var svår att lämna. Man har mycket goda minnen därifrån.



Trevlig sommar!

2010-06-10 @ 15:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0