favoriten

Nu ska jag faktiskt gå & lägga mig..
klockan är 9 och jag är supertrött..
måste nog sova lite extra inatt om jag skall klara av sista dagen på
fotbollsskolan imorgon, eftersom det är sista dagen lär vi ledare
bli rätt blöta när 100 ungar har var sin vattenflaska & inte tvekar en sekund på att hälla allt på oss..
det är tråkigt att det är sista dagen imorgon dock.
har verkligen vart hur roligt som helst, helt klart något jag kommer göra igen!

Måste även säga att idag ( för ungefär 5e gången ) började mitt nyttiga liv..
nu ska det bli ändring.. heldag på fotbollsskolan plus att jag drog med min käre
pojkvän på en lååång promenad, börjar bra.. (y)

Innan jag somnar nu blir det favoritfilmen.............



alvin & gänget 2, kan vara en av de bästa filmerna jag sett!
rekomenderar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0