juni juli augusti..

Idag har jag itne gjort någonting.. bara planerat typ.. resten av mitt sommarlov..?
aja.. planera saker är ju faktiskt det bästa som finns, då har man iaf ngt att längta till
det som hittils står på min lista är:
Midsommar med släkten, hos julia.
Efter midsommar åker jag o julia med morfar upp till stockholm
någon gång under dessa veckorna ska familjen ner till Ystad,polen..
vet inte vad vi ska göra där, men dit ska vi iaf!
mamma sa även förut att ifall det är dåligt väder hela sommaren o bara massa regn..
så måste vi ju dra någonstans, typ bulgarien.. så på ett sätt hoppas jag att det är dåligt väder.
Jag o syster ska till malmö någon gång..
jag, carro & oliver ska till varberg o hälsa på sebbe
jag o jessica ska till varberg antagligen..

Nu i veckan ska jag iaf träffa min saknade carolinekäck..
även underbara michaela!!
match imorgon, träna ngn dag..
sen på fredag blir det nog grilla med världens bästa tjejer!

Kan ju inte bli en bättre början, glaaaaaaaaaaaaaaad malin!!

jag gillar iaf denna bilden iida tog på balen!
"malin o käck var la.... som vanligt"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0