MUMS!

Dagens + :
Det första jag såg när jag kom in genom ytterdörren förut var en systemkamera!!!!
hur glad som helst, har velat ha en hur länge som helst o så bara stog den där!

Imorgon är det sista skoldagen..
idag satt vi i bamba för sista gången, det känns verkligen nu..
alla pratar med alla i skolan, alla är hur glada som helst..
men samtidigt gör det sjukt ont, att veta att man om två dagar lämnar alla
underbara människor som man gått med i 3 år (& vissa sen man började 1:an)
Avslutningen & Balen kommer iaf bli ngt jag aldrig kommer att glömma,
det ska bli den bästa kvällen i mitt liv. det vet jag att den kommer bli..
kärlek på er alla obeskrivliga människor jag lärt känna & kännt nu väldigt länge!
Jag kommer alltid att minnas er.

streteredsskolans 9:or, kärlek!

Kommentarer
Postat av: Jennie

bilder då)

2010-06-07 @ 23:26:00
URL: http://mackansflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0