1 2 3 4 5 6..

dålig uppdatering hela helgen, har helt enkelt inte haft tid att sitta framför datorn.
i fredags vare cup, åkte ut i gruppen & spelade 4 matcher..
efter att ha tränat 3 gånger inomhus & att detta var våra första matcher sen i oktober så är jag sjukt nöjd.
detta kommer bli en grym säsong, den bästa någonsin!

Igår var jag & mamma o tittade på balklänning, hittade massa fint..
men ingen perfekt så det blir in till stan nästa helg istället!
senare på kvällen hade vi släkkalas för erica, träffa släkten är alltid lika mys!

Nu sitter jag här, har precis ätit frukost.. letat efter fjärrkontrollen i ungefär 10 minuter..
så innan jag fick ett utbrott gick jag in till datan & satte mig istället.. (:
Om ungefär en timma kommer jessica o hämtar mig.
innebandymatch idag, mot backadalen!
inte spelat match på hur länge som hest, grymt taggad & det ska bli skoj som faaan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0