bästa klassresan..

Söndags natt kom vi hem från grymmaste klassresan.
allt var sjukt lyckat & jag har nog väldigt få gånger mått så bra & haft så sjukt kul.
allt var perfekt, på bussresan upp hamnade jag,michan,carro,hanna&moa längst bak..
med ett gäng på 14 killar framför oss. Det kunde inte blivit bättre..
Killarna skulle till Idre dom med & bodde en bit från oss.
Skönaste killarna jag någonsin träffat, träffade killarna där uppe några gånger, många härliga skratt!
Bussresan hem var inte lika humoristisk som uppresan, alla var trötta & killarna var het döda efter helgen..
fram tills det var ungefär en timma kvar, då alla fick skrattanfall & alla skrattade åt varandra..
som sagt, bästa klassresan.. allt var grymt & jag vill tillbaka!!
Grymmaste killarna med, glömmer aldrig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0