bästavän, only you..

jag älskar dig & det kommer jag alltid att göra.
jag släpper aldrig taget om dig, oavsett vad som händer..
du kommer föralltid att ha en speciell plats i mitt hjärta, en plats ingen kan ta ifrån dig.



Sometimes you think you'll be fine by yourself
Cause a dream is a wish you make all alone
It's easy to feel like you don't need help
But it's harder to walk on your own


Someone Who knows When Your Lost and Your Scared
There through The Highs and The Lows
Someone You Can Count On, Someone Who Cares
Besides You Where Ever You Go

Kommentarer
Postat av: Jennie

Gud så söött <3

2010-03-30 @ 22:51:20
URL: http://mackansflicka.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Vilken fin film du gjort Malin. Gulligt gjort av dig! :)

2010-03-31 @ 19:09:11
URL: http://rasmustheboy.blogg.se/
Postat av: M

Det är inte jag som har gjort den...

det var jessica som gjorde den tte mig

2010-03-31 @ 19:41:40
Postat av: Rasmus

Jaha okej.. Då får du hälsa henne från mig att den var bra gjord! :D

2010-04-01 @ 18:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0