jag är sjuuuuuuuuk

jag är sjuk, för första gånger på jättelänge.
halsont, feber,ont i huvudet, förkyld.. mindre kul. spelade match igår fast jag mådde dåligt, värt det..
men i morse när jag vaknade mådde jag inte alls bra, skulle gått till skolan & gjort nationella, men inte ens det kunde jag.
var nere hos läkaren igår och tittade min hals som jag har haft ont i i flera månader.
skall äta sura godisar tre gånger om dagen fram tills måndag, går det inte över då så ska jag till en annan öron, näsa,halsläkare.. godis är en rätt okej medicin endå! (:
Idag ska jag ligga hemma framför tv:n som jag gjort nu hela morgonen, mår jag hyffsat ikväll så åker jag upp till kip och tittar när vi spelar, men får se..

laddaren till kameran är.. någon annan stans, hittar den inte, så inga nya bilder kan jag ladda upp.. suck!

bild från Idre,     carolinekäck o jag!

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Krya på dig, bästa Malin! :)

2010-03-24 @ 16:51:39
URL: http://rasmustheboy.blogg.se/
Postat av: carolinekäck

ja har en kameraladdare hemma hos mig som ja inte vet vems den är, den kanske är din?! :o <3

2010-03-24 @ 17:49:29
URL: http://carolinevictoriakeckii.blogg.se/
Postat av: M

men ååh.. snutten!

ja, det måste vara min!!

hoppas hopppas, ta med den.. imorgon om jag komma äru jättesnäll (a) <3

2010-03-24 @ 18:45:09
Postat av: Jennie

Kryyyya.

2010-03-24 @ 21:28:01
URL: http://mackansflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0