happy ending..

precis vart inne & läst en blogg som en tjej skriver tillsammans med sin pojkvän. Hon hade massa jättelånga inlägg som jag suttit & läst nu om när hon gick ner i vikt & nådde sin målvikt. Nu blev jag bara ännu mer taggad på att göra detta.När det nya åter började slutade jag med godis, onyttig mat, åt inte mellan tex lunch & middag. Jag blev lite mindre, vilket jag märke själv när jag hade på mig vissa kläder.. men jag gjorde som man typ alltid gör.. faller tillbaka och allt blir som vanligt igen. Det höll i ca 3 veckor & nu tänker jag verkligen ta tag i det.
Från & med idag ska jag sluta med allt godis, alla onyttigheter & bara äta bra mat. Gå ut & gå mer än vad jag gör nu, fortsätta träna innebandy, fotboll och gymmet. Torsdagarnas sovmorgon kommer försvinna, där ska jag ut och springa/gå istället för att ligga o sova. Kommer vara segt, tufft och jobbigt, men när jag nått mitt mål kommer jag se tillbaka på hur jobbigt det var & titta på mig själv i spegeln och säga att "det var fan värt det!"
Hur detta kommer att gå har jag ingen aning om.. men jag har gett mig fan på att jag ska klara det nu.
att jag ska vara nöjd med mig själv & jag kommer inte sluta kämpa förens jag är det.



Kommentarer
Postat av: Rasmus

En sak ska du iallafall veta, Malin.. Du duger som du är :)

2010-03-02 @ 21:26:17
URL: http://rasmustheboy.blogg.se/
Postat av: Malin

... tack rasmus!

2010-03-02 @ 21:48:31
Postat av: baradinbruttis!

du vet att jag tkr att du är perfekt som du är hjärtat..

men är detta något du verkligen vill så vet du att jag stöttar dig i alla lägen.

vet att du kommer lyckas, tror på dig!

<3

2010-03-04 @ 20:02:49
URL: http://miichaelajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0