I´m happy!

denna dagen var grym, började skolan som vanligt 20 över 8 men denna måndagen var inte som alla andra tråkiga, ointressanta måndagar.. vi dansade hela förmiddagen, alla nior & det var riktigt skoj!
sedan hade vi prov, sen dansade vi ännu mer fast våra egna danser & blev inte att jag kom hem förens 5.
michaela gick med hem, i fixade lite med musiken till danserna, snackade sen promenad till henne.
efter att varit nära på att slå ihjäl oss i hultabacken kom vi äntligen hem till henne..
bytte om sedan vare dags för träning/fys!

nu sitter här nyduschad efter en sjukt grym,jobbig & välbehövd träning. löpning en halvtimma + en timmas styrka inne i brattås.
min käre bror har precis hjälp mig att fixa ihop skiva till dansen ( hela skolan dansar )
så imorgon blir det dans hela dagen i skolan nästan, som alla andra dagar de senaste veckorna.
jag e sjukt trött.. min säng är full av kläder & jag måste städa. klockan halv 11 en måndagskväll.. suck!
fast ni som känner mig vet att en sån här städning betyder att kläderna åker ner på golvet igen, så det är ingen större fara..
nu ska jag lyssna på lite mysig musik & sen lägga mig i min underbara säng & läsa min svenskabok, duktigt!



jag älskar dig bästavän, glöm aldrig det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0