26 maj


sjukt underbar dag!
vart hur varmt som helst o jag har mått allmänt bra.
är typ klar med allt i skolan nu, har bara en inlämning kvar som e färdigskriven o lämnas in imorgon, sen har jag en halv svenskauppgift kvar som lämnas på fredag tror jag.
Nästa vecka har jag inga lektioner eftersom jag e med i målargruppen, så vi ska bara fixa måndag, tisdag,onsdag..
på torsdag börjar temaveckan o tors, fre o mån är det bara saker med klassen.
tisdag är det fotboll,niorna mot lärarna, grillning i skolan, städning.. sen slutar vi.
sen är det onsdag.. skolavslutning, bal..
helt sjukt att den dagen snart är här..

just nu är allt perfekt, jag mår så bra.. jag är så lycklig..
pusss på livet!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha så söt är du!

2010-05-26 @ 21:16:18
URL: http://mackansflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0