home

Hemma igen efter en sjukt underbar resa!!
det är typ nu som jag vaknat igen, har vart död sen jag kom hem i söndagskväll..
igår gick jag o la mig när jag kom hem från skolan, det har aldrig hänt förut..
har aldrig förstått mig på folk som kan sova efter skolan.. men nu gör jag!

Har egentligen inte så mycket att säga om Rättvik resan..
mer än att dagarna där uppe vad några av de bästa i hela mitt liv..
inte en sekund gick utan att man hade ett leende på läpparna,
människorna var fantastiska o alla bjöd på sig själva..
oförglömligt, o vi kommer tillbaka!

Här är lite bilder från helgen, resten finns på face!






Tack ännu en gång för en helg jag aldrig kommer att glömma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0