If today was your last day..

När jag solar solarium tänker jag väldigt mkt.. mer än vanligt.
som idag tillexempel, kändes som att jag låg o tänkte i en evighet..
det finns så mycket man vill göra här i livet, så mycket saker som man velat göra, men som man inte gjort för att saker har hindrat en, eller att andra personer hindrat en.
man lever faktiskt bara en gång, 1 gång..
det är sjukt egentligen, om man tänker efter.. när man dör så kommer man aldrig tillbaka..
aldrig någonsing, inte ens om flera hundra år.. man är borta föralltid.
tänker man så börjar man fatta att man faktsikt måste leva livet..
ta vara på tiden som finns, göra vad man vill.. förvärkliga sina drömmar!
vet inte riktigt vad jag ville säga med detta.. bara skönt att skriva av sig ibland.
hur man tänker o hur man känner..
såhär känner jag iaf just nu, nu ska jag ta vara på varenda sekund..
o leva varje dag som om det vore den sista.
ingen vet vad som händer imorgon, om en vecka eller om ett år..
en sekund o allt kan frändras.. dags att ta vara på tiden man har med vänner m.m
Att inte ta någon för givet.. att finnas där o stötta, för varje dag här i livet.. kan för någon vara den sista.
för vad vore man utan sina vänner..?

carolinekäck michaelajansson jessicajohansson juliajohansson, det där lilla extra!




Kommentarer
Postat av: michaelajansson

så jävla rätt!

man får en sån slags väckarklocka ibland, och man behöver det verkligen!

Vi ska leva detta sommarlovet, verkligen leva livet.

Fint skrivit malin, jag älskar dig och är sjukt glad över att få ha dig i mitt liv.

För att beskriva dig med ord.. det går fan inte! <3

2010-06-02 @ 19:08:16
URL: http://miichaelajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0