skolan altså...

fysik kan vara det tråkigaste, jobbigaste, svåraste o mest meningslösa ämnet vi har..
varför ska man kunna hur fort ljuset går eller att buller är oregelbundna svängningar?
det är inget jag behöver veta, ska inte hålla på med det i framtiden endå..
usch!!
resten av kvällen blir till att plugga fysik, prov imorgon aaaaaaskul!!..... -.-
sen hjälper det ju inte heller att man har en lärare som är dum i huvudet.. SUCK!


det är 7 riktiga skoldagar kvar, men det märks inte..
3 np kvar, historiainlämning, bildarbete, soinlämning..
lärare är nog några utav dom oklokaste människorna på jorden...


Känner att jag är väldigt negativ, men en positiv sak finns faktsikt när det gäller skolan,
tro det eller ej...
på torsdag drar vi till Rättvik med kållerådet, träffar 3 underbara människor som jag vi inte sett på ett år.
kommer hem på söndag, jag längtar sjukt mycket o det kommer bli den bästa helgen!!

Kommentarer
Postat av: Elin <3

Åh , Malin, det är bara att bita ihop det sista. Du ska bara veta hur skönt det är på sommarlovet när man kommt in på sitt gymnasiumprogram och man kan bara lägga alla gamla betyg och gamla äckliga lärare bakom sig och bara sattsa frammåt på det man verkligen tycker är kul!! Du kommer klara det sista i skolan ska du se!! Du e grym bruden!! :D <3

2010-05-17 @ 23:15:49
URL: http://eliinandreasson.blogg.se/
Postat av: carolinekäck!

FYFAN FÖR SKOLAN!

men fyfan va kul de ska bli i morgon, de är fan bara en dag kvar!

ja älskar dig min tös, och vi klarar detta tsm <3

2010-05-19 @ 08:47:10
URL: http://carolinevictoriakeckii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0