let me be myself

Jag vill flytta hemifrån, till en egen lägenhet.. låååångt bort från tråkiga, gråa & trista kållered, där alla vet allt om exakt alla. Vill bo i världens finaste lägenhet och ha världens största garberob!
Vill gå ur skolan o börja jobba, helst utomlands.. som makeupartist såklart. Vill starta ett nytt liv & bara göra det jag älskar.. Vill även ha världens bästa pojkvän som ger mig fina saker i present sisådär en gång i veckan kanske.
En hund hade inte vart fel, en hund som inte slemmade & som man kan ligga o gosa med när man ska sova..
Vill leva livet jag önskar jag kunde göra.. fast blääh, jag är bara en liten töös, får nog vänta några år..
men att drömma är ju inte helt fel...

jag längtar tills skolan är klar, när man kan lägga alla dessa åren bakom sig & minnas det finaste för att sedan gå vidare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0