ovärt..

Dagen började så dåligt den kunde, huvudvärk så jag knappt ville öppna ögonen, men jag kämpade mig upp endå, tittade ut och insåg att det inte kommer bli en bra dag, det öste verkligen ner..
hittade mitt paraply( det enda posetiva denna morgonen)
gick till bussen, satt o vänta.. den ska komma 17 över och när klockan var 22 över hade den inte kommit än..
23 kom bussen, folk gick på överallt och som vanligt är det folk vid miggen som inte kan eller inte vet hur man betalar så fick stå där o vänta...
när bussen svänger in mot cetrum ser jag tåget.. och några meter innan bussen stannat stängs dörrarna och tåget åker... YES!
lyckat.. det regnade ännu mer, gick o ställde mig vid stationen.. väntade, nästa tåg gick en halvtimma efter.
tog det tåget med johanna & weronika, gick till kmässan, satt i sofforna,alla tre var helt döda.
... mitt huvud höll på att sprängas så jag åkte hem istället..
när jag kom hem var mamma hemma,wiiie.. saknat henne!
vi satt o titta på tv lite o åt goa mackor, men nu har hon åkt till jobbet :(
ska ligga här i soffan hela dagen, titta på oprah, tyra banks show & top model, perfekt.
ikväll kommer mamma med thaimat till oss också, guldstjärna till dig!
sämst dag, usch!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0