saknade vän

Efter att träffat gamla goingar igår & käkat pizza med dom så åkte jag hem till pånihest. ( jessicajohansson ) Där satt hon & mattty, vi tittade på film o åt godis, bläigaste filmen, hur äcklig som helst.. fy.
Jag somnade jättetidigt! älskar att sova i mongos säng.. den e bäst, vi vaknade dock vid typ halv 9 av att hennes katt trampade oss i ansiktet.. hehe. aja, sånt e livet.. somnade om o vaknade 12.. skönt att sova ut för en gång skulll!
nu sitter vi i tittar på tv.. ska snart dra oss hem till mig, ikväll blir det bio!
I rymden finns inga känslor. hoppas den är lika bra som vi tror att den är...


saknat dig min underbara vän, jessica johansson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0