underbara tisdag

pappa & nicke åkte precis, erica är o spelar match, mamma är inte hemma, jag är helt ensam...
rätt skönt faktiskt, ska plugga lite nu innan jag sätter mig vid tvn, ska mysa ner i soffan med mitt täcke, göra en kopp te, titta på this is it ( michael jackson). klockan 8 börjar idol, yeeey!
det enda som saknas denna kväll en en ben&jerry´s... men jag överlever, har jag tur så hittar jag något annat gott!


jag saknar mina favorittjejer.....


Humöret idag är myshumör, här kommer några gamla favoriter som kommer att spelas ur mina högtalare resten utav kvällen:

The Red Jumpsuit Apparatus – Your Guardian Angel
The Fray – You Found Me
Jason Reeves – Photographs & Memories.
My Chemical Romance – Welcome To The Black Parade
Melissa Horn – Falla fritt
Europe – New Love In Town
Sheryl Crow – Picture - Kid Rock Duet Version
Gotthard – One Life, One Soul
Ron Pope – A Drop In The Ocean
Lars Winnerbäck – Fribiljett mot himlen
Lifehouse – You And Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0